N-kullen

N-kullen

fredag 19 april 2013

Skogslek för 1:a gången

Jag brukar ta valpkullarna och stuva in i bilen och åka iväg till skogen. Bra bilträning och lite koppelträning. De får röra på sig, utforska nya underlag, äta lite nya grejer hi hi, uppleva annat än våran gård osv. På köpet får jag trötta och nöjda valpar :) Den som tyckte det var lite läskigt från början var Nicke "Mio" men efter 5-10 min så var han helt ensam och sprang omkring och bara ville utforska allt och brydde sig inte ett dugg, en liten buse helt enkelt men en söt sån = )
 
Här nedan har vi Nero "Lacke" som inte var still 1 sekund så jag fick hålla honom för att kunna fota bara honom
 
 
 
 
 
 
 Den här bilden nedan ska egentligen vara först men nu blev de inte som jag ville. De här är Nemo som direkt satte sig att kissa och de brukar itne vara de första de gör men de var så duktiga och coola allihopa :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär trötta var de när skogspromenixen var slut
Här kommer några små filmer från skogen
 
 


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar