N-kullen

N-kullen

söndag 21 april 2013

Härlig söndag på bild :)

Nu är de bara denna vecka kvar med våra underbara härliga valpar. Det är nog den lättsammaste kull vi har haft hittills. Allt är så bra med dom alla 4. Vi har ju 1 hane osåld, Nemo, så hittar vi någon som är utställningsintresserad så kanske han får flytta ;) Här nedan är bilder från våran skogspromenad i dag. Jilla och Diva fick följa med. Blåbärsriset som de lekte i igår hittade dom idag igen. Tänk att de har koll på sånt redan nu vid 7 veckors ålder. Imponerande! På onsdag kommer veterinären hem hit och då blir de chip märkning, besiktning och vaccinering.
Jag fotar ganska mycket och det är inte många bilder man kan använda sig av. Se bara på gruppbilden vi försökte ta, ha ha
Jag filmade i morse med Ipaden och jag kan inte få in den filmen hit till bloggen så kolla på min Facebooksida, där finns den
 Bilderna blev inte skarpa någon av dom ser jag i efterhand men min blixt vill gärna slå på och om jag tar bort atuoblixten så blir det väldigt lång slutartid så då blir alla bilder väldigt suddiga. Nåja, jag tror ni gillar att se dom i alla fall




 

 




 



Bilderna kom i oordning så den här nedan ska vara sist bland gruppbilderna, så efter denna bild slutade jag försöka få dom allihopa på samma bild, ha ha :)
 


Här har vi Nemo som var så trött på slutet, de behöver inte lång tid och springa runt lösa och upptäcka allt innan dom i princip somnar på plats. De var han som sov/inte syntes på gruppbilden för han var så trött, lilla gubben ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar