N-kullen

N-kullen

måndag 25 mars 2013

Låt mig presentera Lappbergets Nova

Girlpower :) Lappbergets Nova var vaken själv i kväll en stund och fick lite "egentid"
Hon är så sockersöt så jag blir rörd varje gång jag ser henne och så har hon skinn på näsan också, lite typiskt tikar ;) Så fort jag är inne och hör när de är vakna så fäller jag ner luckan så får de komma ut om de vill, vilket inte alltid är så populärt då de är lite läskigt än så länge utanför trygga lådan men snart så, har vi inte en lugn stund men än så länge är det bara vi som väntar o väntar på att de ska börja leka o springa runt, eller inte bara vi 2-benta utan alla 4 beningar väntar också




Måste få visa hur hane 1 sov när Nova var ute o nosade runt.
Alla sätt är bra utom dom dåliga eller hur var det nu man sa :o)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar