N-kullen

N-kullen

onsdag 6 mars 2013

Egen Blogg och bildkavalkad dag 4

Jaa nu så har jag försökt mig på att göra en egen blogg till de små liven. Så mycket nya "finesser" här på blogger att det är svårare nu, i alla fall för mig som inte är så väldigt duktig på de här men jag gör så gott jag kan :)
Kortet här nedan tog jag i måndags kväll och Diva kikade på mig precis som om hon tänkte: sluta med det där nu och gå och lägg dig. Vi ska sova nu!
 Här ligger dom i en typisk valphög som de gärna lägger sig om mamma inte är i lådan och värmer dom (hon var ute och kissade )
Här var en sån gullig bild på tiken som låg själv, bilket betyder att hon mår toppenbra och inte fryser, och sträckte på sig så gott :) Det är i princip samma bild som den nedan fast här i  närbild
Sån här aktivitet är det på dom då de inte äter, hi hi 
Här är det lunchdags idag den 6/3
Här en till liten valphög från idag 6/3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar